lördag 4 februari 2012

Vem är mest korkad?

Vi fick ett skötbord av bekanta, snigel från Ikea. Det följde inte med något överdrag till skötbädden så jag köpte på Ikea......de är gjorda av vit frotté, hur bra tror ni det är på ett skötbord?!
Så....vem är mest korkad, Ikea som tillverkar/säljer dom eller vi (i det här fallet jag) som köper dem?

Övrigt så rullar det på. Det börjar bli lite rutiner nu. Det som är jobbigt är kräkandet. Vissa dagar byter jag kläder på henne varje gång hon här ätit eftersom hon kräker ner sig efteråt. Dessutom så kräks hon på mig och på soffan. Makken vill köpa ny soffa, om 2 år har jag sagt om vi inte får fler barn.
Vet inte om hon äter för mycket eller vad kräkandet beror på.

Apropå mat, vet inte vad jag här ätit men sista dagarna här blöjan varit fylld med grönt istället för det vanliga gul/orangea.


1 kommentar:

  1. Åh så skönt det ser ut!! En riktigt liten prinsessa :-)

    SvaraRadera