söndag 26 februari 2012

Motion!

I torsdags var det dags för föräldragrupp igen. Vi masserade och sen pratade vi smakportioner. Efteråt tog jag en promenad till kompisens jobb och sen gick vi en sväng innan jag gick hem igen. Totalt 11km blev det, tror ni det kändes i benen på kvällen?!  Japp, kände mig som 100 år gammal när jag stapplade fram hemma på kvällen.

I fredags var jag rastlös och tänkte hålla till öppna förskolan men när jag var klar hade lillan somnat. Jag tog en promenad på 5 km.

I lördags var jag och lillan på gymmet, nacken var fortfarande inte bra så träningen gick skitdåligt. Men....lillan uppförde sig exemplariskt. Hon är bara världens sötaste och för det mesta gladaste bebis.
Vi tog en tur illa Ikea och köpte lite småsaker till hemmet, är dock inge roligt att åka dit med maken man shoppar inte så mycket och tittar inte på allt som finns....ni vet hur det är med karlar.

Idag blev det löpning med kompisen. Lillan var hemma med pappa och sov.
Vi gick 1.5 km, körde intervall träning 4 km och gick 2.5 km. Kändes helt ok även om det var i kallaste laget.

Om nacken blir bra nästa vecka blir det nog nåt besök på gymmet men i övrigt blir det mest promenadader.

Måste få tid till att lägga ut grejer på Tradera nån kväll. Har en hel del kläder som ska säljas, bland annat en del gravid-kläder. Sen har jag köpt några amningstoppar som jag inte gillar och som jag ska försöka sälja vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar