onsdag 8 februari 2012

Äntligen

Äntligen en promenad som gick bra. Vi vaknade vid 8, jag gjorde i ordning frukost till mig o sen åt lillan. Hon var pigg o glad medans jag åt men sen blev hon kinkig och jättetrött. Efter lite mer mat somnade hon. Då tänkte jag att vi skulle promenera så på med kläderna och sen ner med lillan i vagnen. Vi gick till brorsan och matade katten och sen på hemvägen kunde jag handla. Totalt blev det 9,2 km. Väl hemma så sov hon fortfarande så jag hann plocka in maten, duscha och surfa lite på datorn. Precis när jag värt på en matlåda vaknade hon.

Trots att jag stretchade lite efter promenaden igår så här jag lite ont här och där idag.

Idag här vi hoppat lite. Hittade en jätten lila sammetsklänning och en lila kofta, de var i Strl 80 så de blir nog bra till i jul......men de var ju på rea.
Köpte jeans och en munkjacka till mig och snabbt åt vi lunch med min pappa. Efteråt så var det besök på bvc. Lillan väger nu 6,3kg och är 60 cm lång. Om två veckor är det dags för 3månaders kontroll och tillhörande vaccinationer.


1 kommentar: