torsdag 2 februari 2012

Föräldragrupp

Igår var det första träffen. Det var flera trevliga mammor där och vi hade intressanta samtal. Lillan ville som vanligt inte ligga i vagnen på vägen dit så jag bar henne. Väl där åt hon och sen somnade hon på mitt bröst. Efter dn halvtimme vaknade hon och var pigg o glad. Hon stod,med hjälp naturligtvis, sträckte på armarna och tittade på "tanterna" och jollrade.


Idag har jag varit hos frisören och det blev kanon. Kompisen passade Lillan men det gick sådär. Efter en kvart började hon norra och efter ytterligare en stund tog jag henne. Hon trivdes bra i mitt knä medans frisören avslutade och sen staylade.


På eftermiddagen fick jag besök av min minsta syster. Vi skulle titta på film men tittade på Lillan och pratade istället. Hon tog en jättefin bild.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar