måndag 13 februari 2012

Nu rullar det på

I lördags var jag o lillan på promenad med kompisen, gps-klockan var inte laddad så jag vet inte hur långt det blev men vi var ute i över 90 minuter.

I söndags var min mamma här som vanligt men lillan var inte alls på humör utan grät när hon inte var hos mig. På eftermiddagen var det middag hos min pappa. Där gick det bättre även om lillan sov mest. Hon vandrade runt medans vi turades om att äta och fika.

Idag vaknade vi vid halv fem för tredje dan i rad. Lillan blir jättetäppt och kan inte sova så då får jag sätta mig med henne i soffan.
Vi släpade oss till öppna förskolan på förmiddagen och idag hann vi till sångstunden. Den var uppskattad och efteråt var hon riktigt igång. Hon har upptäckt de höga tonarterna och gillar att skrika lite gällt. Sen flängde vi till kompisen för en långpromenad innan vi hämtade maken på jobbet.

Vi hämtade en spjälsäng som jag hittade på blocket. Det är en fin vit som man kan ta bort ena långsidan på när hon blivit större.

Hon växer så det knakar och igår var sista gången med de fina stjärnbyxorna som min kollega sytt.


1 kommentar:

  1. Det där med höga tonern känner jag igen. Här är det höga som C som gäller :-)

    SvaraRadera