söndag 19 februari 2012

Gym-premiär imorgon!

I fredags var vi på öppna förskolan alla tre. Maken tyckte att det var intressant medans lillan mest var övertrött. De flesta morgnarna är hon täppt och vaknar tidigt, och i fredags så sov hon sen ingenting innan vi åkte iväg.

I lördags var det först promenad med kompisen innan min massage. Skojar inte när jag säger att jag hade muskelknutor......var inte skönt direkt men de måste ju knådas ordentligt.
Kompisen passade lillan som var glad i början men sen blev trött. Då hon antagligen inte var bekväm med att somna hos henne så blev det rätt grinigt ett tag.

Idag har det varit snorhalt ute så jg jarl inte gått utanför dörren. Istället har jag tvättat och läst och naturligtvis burit runt på lillan!  Idag har inte varit nån bra dag utan hon har varit trött och grinigt nästan hela tiden. Hon har heller inte ätit ordentligt utan börjat böka och skrika mitt i amningen...

Men,imorgon ska vi till gymmet. Jag ska ta det lugnt eftersom jag inte tränat på länge samt att jag fortfarande får ont i blygdbenet när jag går mycket. Jag ska nog bara köra uppvärmning, överkropp och sen stretcha ordentligt. Får se om lillan tillåter detta.


1 kommentar: