tisdag 4 maj 2010

T -1

Bara en dag kvar innan det är dags att spraya.... måste till apoteket idag och hämta ut resten av medicinerna, de hade bara en sprayflaska hemma resten fick de beställa.

Träningen igår gick skitbra, märktes inte att jag har varit förkyld i två veckor. Ska springa imorgon bitti, gymma på torsdag kväll och sen får vi sen om jag hinner med att träna på lördag. Jag ska till IKEA med en kompis och det brukar ju ta några timmar.

Har en fullsmockad dag på jobbet, gillar inte när kalendern är fullbokad, det är svårt att hinna förbereda sig innan mötena. Dessutom är det ju noll tid för förflyttning mellan mötena.

Älskar min man, men ibland.... jag lagade mat igår, men han var inte hungrig när han kom hem. När jag kom hem efter träningen hade han smällt i sig salta pinnar och glass, men var fortfarande hungrig och åt en makrillsburk! Hade ju varuit enklare och nyttigare att äta min mat istället...... men man ska inte tjata eller gnata, han är en vuxen människa. Dessutom så anser jag att när man ska gå och lägga sig så plockar man av vardagsrumsbodet, men inte.. hälfte stod kvar och resten stod på köksbänken, vet inte varför det är så svårt att slänga skräpet och ställa resten i diskmaskinen på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar