torsdag 6 maj 2010

Spraydag 2

Läste en blogg igår där graviditeten slutade med ett dödfött barn, fatta vad hemskt....!! Måste vara värre än att aldrig nånsin bli gravid, tänkt att gå nio månader, ha en bra förlossning och sen inget.... Det önskar man ju inte nån.

Ingen huvudvärk av sprayen, hoppas jag slipper den. Dock är eftersmaken inte speciellt rolig, förstör både frukost och middag, borde anske spraya efter maten...?


Vågar står nu stadigt på -2 kilo, underbart. Planen är att gå ner två till innan sprutstart. Ett viktigt moment i planen är att hålla igång när man kommer hem från jobbet, maken tittar misstänksmt på mig när jag far runt med dammtrasan och förnsterputsen...... men ska man hålla igång så kan man lika gärna göra nytta.

Ikväll ska jag till gymmet, det är dags för Box, älskar box!! Tycker dock att tempot kunde vara högre, jag är trött i musklerna men inte helt slut och konditionsmässigt så orkar jag utan problem hålla igång hela passet.

IKEA på lördag med Linnea, har skrivit en lång inköpslista. Vi har renoverat övervåningen och äntligen flyttat upp vårat sovrum samt gjort ett kontor, så jag måste ha lite mattor, lampor och garrdinstänger och lite annat smått o gott. Får inte glömma att köpa isglass-formar. Har ett set som är några år gamla men det är bara sex st i det, när det är sommar vill man ha mycket mer, dessutom måste man ju hinna diska emellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar