tisdag 11 maj 2010

SD 7 PMS

Vilken PMS tuttarna känns som att de ska sprängas, var inte det minsta kul på träningen igår hade behövt dubbla bh:ar eller nåt.
Dessutom var jag nära att bita huvudet av en jobbarkompis när hon lekte lillmorsa med mig. Jag vet vad jag ska göra och hur, annars så frågar jag.......!!! Bet ihop ett antal gånger innan jag lugnt och försiktigt förklarade att hon skulle låta mig göra mitt jobb och sköta sig själv, är stolt över att jag inte fräste det minsta.

Maken ringde och sa att han ska på kurs samma vecka som vi ska till Linnékliniken för ÄP, måste ringa läkaren imorgon och se om det går att lösa. Jag kanske kan spraya nån vecka längre eller nåt, hoppas.

1 kommentar:

  1. Ah den där hemska sprayen.. Jag blir verkligen hemsk - trött, sur och grining - när jag tar den. Hoppas att du star ut trots flyttat ÄP datum. Lycka till!!

    SvaraRadera