onsdag 5 maj 2010

Spraydag 1

Hämtade ut resten av medicinerna igår, tur att det finns högkostnadskort för totalt gick allting på 10 000:-!! Började spraya imorse.

Löprundan gick ok, flåsade en del men jag har ju varit förkyld nyligen. Löparkompisen, en kille, och jag diskuterade medicineringen och besvärligheten med att få barn. Han har två stycken som inte var några problem att få till. Hans avslutande ord var "Man önskar att man kunde hjälpa till på något sätt" varpå jag svarade att min man nog inte skulle uppskatta den enda hjälp som han kan ge... ;-) *asgarv*. Det är tur att man har bra kompisar att prata av sig med och som håller en på gott humör.

1 kommentar:

  1. Halloj! Har läst igenom alla dina inlägg nu och håller med dig om framförallt det första du skrev. I IVF träsket handlar allt om att få till ett biologiskt barn, men någonstans måste man ju kunna sätta stopp. Vi har köpt tre försök på CvL och när vi gjorde det tänkte jag att fler än det här blir det inte. Sen misslyckades första IVFet och nu tänker jag redan att "Jaja, men de gratisförsök vi har rätt till i Stockholms län, de ska vi också göra även om vi inte lyckats på CvL" Ibland blir jag helt mörkrädd för mig själv. Hur kan längtan efter ett barn var så stark?

    SvaraRadera