tisdag 25 maj 2010

SD 21

Tre veckors sprayning och jag mår som vanligt, skönt! På torsdag är det blodprov och VUL om allt ser bra ut så är det sprutstart nästa vecka.

Tränade igår, gick kanon, och sprang imorse. Har lite ont i benet (igen!!) hoppas det går över om jag vilar lite. Det är vårruset på tisdag och förra året missade jag det då jag var förkyld.

Fick förfrågan om att vara med i en dokumentär om IVF, hade gärna varit det men... har ett ex som jag inte vill ska hitta mig. Vi var ihop -93 till -95, när jag var 15-17 år. Han var absolut inte bra för mig och det slutade riktigt illa. Sen dess har jag haft skyddat nummer och hållt mig borta från gemensamma vänner. Som tur var så bor han nånstans utanför stockholm, men Strägnäs är inte så stort. För två år sedan så bytte jag mobilnummer och tyckte inte att jag behövde ha skyddat nummer längre. Det tog två månader så ringde han mig och trodde att jag ville träffas och prata lite, jag hade panik i flera dagar, ringde runt till diverse hemsidor för att ta bort mitt nummer och adress!! Som tur var verkar han inte ha skrivit av min adress utan nöjt sig med nummret. Eftersom han inte lämmnade mig ifred så bytte jag nummer igen och sen dess har jag inte hört av honom, *ta i trä!!!*

1 kommentar:

  1. Nä men usch, förstår att du vill hålla dig osynlig då!
    Hoppas det blit sprutstart för dig snart. Skönt att du mår bra av sprayen!

    SvaraRadera