tisdag 1 november 2011

Utbrott

Fick mitt första hysteriska gravid-utbrott idag. Hade glömt passerkortet hemma och lånekortet fungerade inte någonstans och jag orkade inte gå bort till vakten igen då jag har skönt i jumskarna/bäckenet. Slutade med att jag inte ens kom ut genom grinden när jag skulle hem. Så jag fick gå hela vägen bort till vakten och när jag väl kom dit var jag helt hysterisk och gråtfärdig. Hulkande försökte jag fram hur irriterad jag var och hur långt jag fått gå.

På vägen hem ringer maken och säger att rörmokaren saknar delar till kökskranen. Jag vet att jag har lagt delarna på nåt bra ställe.......för 15 veckor sen!!
Jag lyckades inte dirigera maken till rätt ställe då jag inte var helt säker. Slutade med att vi inte fick något vatten indraget idag. Dessutom hittade jag delarna nästan direkt när jag kommit hem. Till saken hör ju att jag hittade delarna när maken rivit köket och jag tänkte då att det kunde vara bra att spara.

Sen fick jag ett rejält svenskt med tillhörande spricka i framrutan på väg hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar