onsdag 30 november 2011

5 dagar gammal prinsessa.

Shoppingen gick bra, jag hittade amnings-bhar och en topp på HM plus en lila pyamas till lillan. Hittade ett amningslinne på Lindex men i övrigt äe ju utbudet skralt. Det är julbord nästa lördag, måste komma på .något bra ätt ha på mig.

Förut var jag inne på att köpa en bärbar dator för att kunna surfa vårt som helst i huset. I slutändan köpte vi en ny stationär istället eftersom man med sin smartphone kan surfa, spela och blogga. Den är min räddning under de nattliga amningarna!


2 kommentarer:

  1. Kan tipsa om vad jag tycker fungerar bra att amma i. Jag har alltid på mig ett linne med tunna axelband från hm. Det är lätt att dra ner under brösten och man slipper sitta med magen bar. Sen har jag en tröja över. Om den är längre så ser jag till att den har knappar mitt fram. Annars fungerar det bra att dra upp en kortare tröja över brösten. Linne och kofta fungerar också bra. Hoppas du hittar nåt som känns bra för dig. Och grattis till er dotter.

    SvaraRadera
  2. Åh så söt hon är! Ja smartphone är bra när man ammar :-)

    SvaraRadera