torsdag 24 november 2011

Uppdatering

Hade rejält ont igår och åkte upp till förlossningen. Fick dock åka hem efter nån timme då jag inte öppnat mig något.

I natt sov jag inte mycket och hade ännu ondare. I morse var det 3 minuter mellan värdarna så vi åkte in igen. Nu var jag öppen 1cm och livmodertappen var utplånade. Jag ville egentligen inte ta citron då jag fått låda en gång förut men läkaren trodde inge att detvar någon fara. Eftersom jag hade ont så prövade jag och fick stanna kvar för observation. Efter ca 3O minuter så fick jag värsta nässelutslagen. Ringer på BM som ger mig allergimedicin och cortisonoch så fick jag ligga kvar ytterligare en timme.

Köpte lite mat på hemvägen. När jag kom hem kissade jag och då gick slemproppen. Vattnet kommer lite pö om pö så nu vilar jag då kanske vi åker in i eftermiddag/kväll beroende på hur ont jag får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar