onsdag 30 maj 2012

Nästan

Lillan kämpar fortfarande med att vända sig, hon fastnar liksom i framstupa sidoläge men fattar inte att hon ska flytta på armen.

Min träning gick bra förra veckan, löpning måndag, onsdag och söndag samt gym fredag. Denna veckan började med gym måndag och promenad tisdag. Ikväll är det dags för en löptur. Mina nya löparskor fungerar bra och jag är inne på att köpa ett par till då mina gamla är riktigt slut.
Min vikt har gått sakta men säker nedåt efter en liten uppgång i påskas och är nu lägre än vid inskrivningen hos BM för ganska precis ett år sedan. Nu när Lillan äter annat än amningen och är frisk så ska jag försöka äta lite mindre och röra mig lite mer så att jag kan komma i mina gamla kläder.


2 kommentarer:

  1. Vilken imponerande träningsvecka!

    SvaraRadera
  2. Tack. Det bästa är att det syns på vågen också =)

    SvaraRadera