måndag 2 april 2012

Vart tog rutinerna vägen?

Innan lillan blev sjuk tyckte jag att vi hade bra rutiner på dagarna, men nu.... allt är upp och ner och hon kommer inte till ro når hon ska sova om hon inte ligger på mig.... Det är jättemysigt men man får ju inget gjort.


Torsdag, fredag och lördag gick vi promenader på ca 5km och i söndags blev det 9km. Dock återkom punkan på ena hjulet så idag var jag o köpte ny innerslang. Jag lyckades byta ut den men sen gick det inte att pumpa... maken jobbar borta denna veckan så jag fick hjälp av grannen. Så imorgon rullar vagnen bättre än på länge.


Vi var på öppna förskolan idag och på fikan passa jag på att ge lillan lite banan, hon åt men jag vet inte om hon gillade det.


Vi avslutade kvällen med bad och massage, mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar