måndag 16 april 2012

Trött

Lillan vaknade varje gång jag la ner henne i sängen igår kväll, det slutade med att hon var vaken tills vi gick o la oss och sen fick hon amma tills hon somnade. I morse väckte hon mig vi 6, jag försökte somna om men kunde inte. Nu äter jag frukost ensam för hon somnade om och sover fortfarande och klockan är 8.30

I torsdags kom maken hem, han jobbar borta hela våren och bor på hotell. Lillan blev jätteglad och skrattade och pratade. Till och med mitt i amningen så skrattade hon till några gånger.

Har bytt till sittdelen på vagnen, får se om hon gillar den i dag när vi ska på långpromenad.

Träningen går bra just nu. Jag har varit på gymmet två gånger i veckan senaste fyra veckorna. Jag tar det lugnt och har klarat mig från nackspärr än så länge.

Imorgon är det dags för lunch på jobbet och sen ska Lillan vara hos sin mormor medans jag ska på första hjälpen kurs. Kursen är mellan 18-21, får se hur Lillan klarar det. Hon får äta puré och banan så klarar hon sig nog.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar