onsdag 18 januari 2012

Grinigt värre

Lillan har varit ganska grinig och klängig sista dagarna. I går kväll ville jag lägga mig o läsa när maken åkte till träningen vid 8.
Det ville inte lillan så jag gick ner o tittade på tv samtidigt som jag gick runt med henne på armen. Vid nio åt hon o vid halv tio sov hon som en stock.
Jag la henne i våran säng hos mig o sen sov hon.... Jag vaknade vid halv tre, hon brukar äta då men inte i natt. Vid halv fem vaknade jag igen och då väckte jag henne så att hon fick äta. Efter en halvtimmes ätandet snuttade hon lite och somnade sen om igen.
Sen vaknade vi vid halv åtta för den vanliga frukost-amningen kombinerad med morgon-bajsningen. Det är precis som att hon "sparar" hela natten och sen händer allt på morgonen.

Jag tror inte att hon har kolik men när hon bajsar så skriker hon ibland samtidigt, undrar vad det beror på?

Idag har vi tränat nacken lite:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar