onsdag 4 januari 2012

Bvc besök

Det blev en promenad till Bvc i förmiddags. Lillan väger numera över 5,1kilo!!
Jag tog en omväg via Ica innan jag gick hem, har fått flertalet rabattkuponger på blöjor som har kort giltighet, så nu är vi blöjor i högt och lågt hemma.

Vid lunch kom kompisen med sushi och jag lekte mattelärare och sen blev jag masserad ...... skönt!

Lillan har sovit nästan hela eftermiddagen så jag har röjt ur ett förråd och ska lägga ut en hel del saker på Tradera.
Har några bebis-kläder som följt med i paket-köp som jag inte velat använda eller vill sälja.
Idag såg jag att det fanns korgar på Bvc där man kan lämna/ta kläder, jag tänker lämna lite kläder där.

1 kommentar:

  1. Vad bra med korgar på BVC där man kan lämna och ta kläder. Jag skulle lungt kunna skänka en del babykläder.

    SvaraRadera