tisdag 15 juni 2010

RD 2

Magen är jättesvullen och ganska öm, ingen löpning eller ens några promenader denna veckan... :-(

Annars så tänker jag inte analysera sönder detta, men... pessimistisk är jag då bara 1 ägg blev bra. Känner lite molande värk i äggstockarna/livmodern, känns som innan ägglossning/mens kanske....

Annars är livet tillbaks som vanligt, jobbet går faktiskt skitbra, kan bero på att jag rensat kalendern (tackat nej till en del projekt/uppgifter) eftersom vi inte visste riktigt när det var dags för ÄP/ET.

Kanonväder idag, blir lunch utomhus. Se ikväll ska jag fortsätta rensa garderoben, det blir fem högar:
¤Till tradera
¤För litet men fint, kan tänkas ha på mig
¤För stort, ingen jättestor hög direkt
¤Fel säsong
¤Kastas.
Kom av mig igår när kamerabatteriet dog och jag inte hittade varken laddaren eller det andra batteriet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar