torsdag 10 juni 2010

Dagen innan ÄP

Jag borde ha varit hemma från jobbet redan igår, fick ta av mig bh:n vid lunch eftersom brösten gjorde skitont.

Idag var jag på massage, kändes som att brösten skulle spricka så vi fick avbryta nacke/axlar och köra lite ländrygg och vader istället. Efter massagen hade jag en liten shoppingrunda, kläder, smink och hårfärg... och thaimat, älskar thai mat!!!

Eftermiddagen tillbringade jag på altanen med en bra bok. Det var svettigt som fan emellanåt, men då flyttade jag mig in i skuggan en stund.

Älskar verkligen när det är sånt här fint väder. Maken var förbi ett par kompisar på väg hem från jobbet. De har gjort ett IVF-försök tidigare.När vi berättade att vi oxå skulle göra det så sa han "oj,oj nu får du ett helvete när hon blir galen av alla hormoner" Men jag har inte haft några humörsvägningar alls. Idag hadede hälsat till mig att ÄP gör skitont, som om jag inte redan hade fattat det!! Ser inte fram emot det imorgon.

2 kommentarer:

  1. Äggplockning är inte smärtsamt för alla! Jag kände litet obehag men fick mer smärtstillande direkt när jag sa till om det och då försvann det. Så var inte orolig!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med ovanstående, jag kände ingenting. Det är nog värre om man är överstimulerad. Lycka till!

    SvaraRadera