fredag 15 juni 2012

Kvällspromenad

Lillan o jag avslutade dagen med en 5km promenad runt områdena i närheten medans maken tjänar lite extra pengar.

Annars har det varit fullt upp idag. Jag och lillan skjutsade min mamma till jobbet, hämtade ett tyg som jag köpt genom FB och sen hem och väcka maken som jobbade extra igår kväll.
Sen hämtade vi svärfar, handlade mat, reklamerade vi ett plommonträd, tittade på bilbarnstolar, hade telefontid med lillans ortopedläkare och sen min läkare, anmälde maken som godman till hans morfar.....

Lillans röntgenbilder såg bra ut så inget mer behöver göras med hennes höst, skönt!
Jag ska byta allergi-nässpray så blir jag förhoppningsvis bättre. Håller på att klia sönder ögon och näsa.

Ska åka och köpa två bilbarnstolar imorgon bitti eftersom de är billigare imorgon. Det blir varsin till mig och maken då vi kommer att behöva tutas om att hämta och lämna och eftersom vi antagligen inte får plats på den närmaste förskolan i början. Det blir Britax Hi-way 2012 som hon kommer att kunna ha tills hon blir 5-6 år och det bästa är att svärfar absolut ville betala båda stolarna!!!

Vi köpte ett familje-plommon träd förra året men nu när våren kom så var det bara knoppar på två v åtta grenar så idag bytte vi det till ett nytt får se om set blir bättre nästa år.

Nu slappar vi i skuggan på altan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar