tisdag 6 december 2011

Vikt och sova

Jag har gått ner 11 kg sedan förlossningen, "bara" 5 kg kvar till min startvikt. Hade tänkt ta en promenad med barnvagnen idag, får se om det blir av.


Var på banken igår och öppnade sparkonto till lillan. Hon har redan fått en del pengar av släkten.

Det svåra var inte att få henne att sova i vaggan istället för i våran säng, det svåra är att få henne att sova överhuvudtaget. Inatt åt hon till och från mellan kl 0.20-5.45. Hon äter, somnar, rapar, läggs i vaggan.... 10 minuters joller/gnyende/äta på händerna sen protesterar hon och vill äta igen. Jag är ju helt färdig.....

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det där med konstant ätande. Jag tyckte det blev lite bättre sen vi fick pluppen att ta nappen. Och nu när hon är äldre har det definitivt blivit bättre, även om det är nästan konstant amning på kvällarna.

    SvaraRadera