lördag 31 december 2011

Gott nytt år

Inte för att jag vet hur nästa år skulle kunna bli bättre än detta år.

I januari påbörjade vi Ivf 2.
I Februari fick vi avbryta Ivf 2 men också påbörja Ivf 3.
Mars innehöll äggplock, insättning, överstimulering och ett Plus!
April och maj innehöll en hel del illamående och kräkande och en möhippa för min kära syster.
I juni var det bröllop och illamåendet var borta.
Juli och augusti var lugna med bland annat semester.
September innebar fullt upp på jobbet och i oktober försvann konditionen och det började göra ont i bäcken/höften och ländrygg.
I november gick jag på ledighet och den 25:e kom lilla Prinsessan.
December har bara flygit förbi och lillan har växt en hel del. Nu återstår bara en mysigt kväll med god mat, trevligt sällskap och en mysig bebis.

Kram på er alla som kämpar, väntar eller är i mål.

1 kommentar:

  1. Gott nytt år! Ja 2011 var verkligen ett toppenår. Det behöver ju inte alltid bli bättre. Jag är nöjd precis som jag har det :-)

    SvaraRadera