söndag 29 maj 2011

V 15 (14+2)

Lvet går fort men det känns som att jag inte har energi att hänga med just nu.

Syrrans möhippa för två veckor sedan gick kanonbra. Hon var supernöjd och alla aktiviteter var över förväntan. Denna helgen är maken på svensexa så jag har slappat och tvättat och bakat lite bullar. Känner att jag borde städa/röja men samtidigt så är det inte så farligt så .... då blir det inte av. Innerst inne vill jag ha ordning och reda i vartenda skåp och förråd men .. en annan gång.

Va ut på en 9km promenad med kompisen igår, joggade lite emellanåt och det kändes bra även om orken tog slut fort. Funderar på att köpa järn-tillskott, multivitaminerna kanske inte räcker?

Jag har ätit sushi både fredag och lördag, funderar på att åka och köpa idag också. Det är det enda som jag är sugen på just nu, när jag försöker komma på vad jag ska laga för mat så känner jag ingenting men när jag väl äter så är det ok.

Nu ska jag betala lite räkningar och sen ge mig på disken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar