lördag 9 april 2011

V8 (7+1)

Jag har mått så ila hela veckan, hållit emot vissa dagar och andra dagar kräkts en gång i halvtimmen.... ska till Dr M på tisdag för VUL och ska diskutera illamåendet då. Min superbrachef har sagt att jag kan jobba deltid, antingen via sjukskrivning eller så löser vi det på åt annat stt bara jag känner att jag orkar.

Idag, eller iallafall just nu, så mår jag skapligt och vet inte om jag ska börja städa inomhus eller i trädgården. Maken däremot vill bara spela tv-spel och tycker att man kan göra roligare saker än att städa när man är ledig.

Syrrans möhippeplaner går sisådär. En tjej är förtvivlad för att den helgen inte passar henne. Men hallå! den passar syrran och det är väl det viktigaste?!

Nu är det dags att kolla runt alla andra bloggarna och sen bestämma sig för vad man ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar