fredag 22 april 2011

V 10 (9+1) + shopping

Nu har vi berättat för alla i familjen och grannar. Pappa började också gråta lite, lillasyrran fick rysningar och morfar....ja han trodde först att det var mellansyrran som var gravid. "Jag visste inte att ni ville ha barn, ja du är ju ganska gammal ni får skynda er att skaffa en till sen för två mäste man ju ha" -ord och inga visor från den äldre generationen.

Lön + bonus landade på kontot igår så idag gick färden till Västerås för lite seriös shopping. Konstigt att det inte finns några mamma-kläder nån stans. Det är bara H&M som har plus ett pytteutbud på Polarn o Pyret, man vill ju kunna prova.

Jag köpte två klänningar, tights och kofta på Esprit, en klänning och två toppar på MQ + diverse toppar, linnen, koftor och ett par skor på diverse affärer. Avslutade med en Mamma-sushi, guuuud vad jag längtar tills jag kan äta en riktig sushi, lax-bitar är ju bara bäst!

Sen kom jag hem, körde järnet i trädgården i två timmar och sen slocknade jag i tv-soffan, helt slut. Nu har vi ätit och plockat undan men jag skulle kunnna somna ståennde. GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar