fredag 18 mars 2011

Hemma på permission

Det blev värre på onsdagskvällen och natten till torsdag så jag fick en tid på kliniken och det visade sig att jag hade en massa vätska i äggstockarna och magen, med andra ord överstimulerad. Så jag har tillbringat natten på sjukhuset men eftersom proverna såg bra ut så fick jag komma hem över helgen, ska tillbaka om jag mås sämre. Dessutom har jag en tid på måndag morgon för nya prover.

Så nu ska jag kolla kalendern och ringa till chefen och sjukskriva mig.

4 kommentarer:

  1. Men oj vad besvärligt för dig :-( Stackare, skönt att du har fått komma hem i alla fall. Vad gör dom åt överstimmullering?

    Krya på dig nu :-)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, ta det så lugnt som du bara kan! Vila, vila, vila!

    SvaraRadera
  3. Men oj, stackare! Hoppas du blir bättre snart och att d inte äventyrar ev graviditet! Krya på dig!!

    SvaraRadera