torsdag 24 februari 2011

Suprecur är skit jag vill ha Synarela

Suprecuren ska man ta tre gånger om dagen vilket innebär att man måste släpa med den till jobbet, gick jättebra tills igår. Då hade den skruvat upp sig och allt hade runnit ut i jackfickan. Som tur var hade jag fått två så jag hade en till hemma nu har jag hällt över lite till den gamla så att jag kan ha den på jobbet och slipa släpa fram o tillbaka.

Övernattningen i helgen var underbar, vi hade ett stort fint rum, kanon massage och maten var världsklass. Dit åker vi gärna tillbaka fler gånger.

Var hos Dr M i onsdags, ca 7 små blåsor och 2-3 st lite större och blodprovet var mkt bra. Med andra ord så var doktorn nöjd. Ska tillbaka på måndag morgon, hoppas på ÄP nästa fredag.

Lackade ur på jobbet idag på en surkärring, är bara 40 men ooohhh så irriterande. Hon är jätteosäker på det mesta och vill trycka ner alla andra till samma nivå. När man frågasätter nåt hon har presenterat så är det taggarna utåt och "jag vet inte", man måste för i hela friden veta! Man kan inte säga "nu ska vi göra så här" och inte vet vad man ska göra om det inte blir rätt! Tillslut så visade sig det att instruktionerna hon gjort iordning var fel, vart hon fick benämningarna ifrån begriper jag inte och alla tolkade det fel men ändå påstod hon att vi var puckade som inte sett det när vi remissade! HALLÅ! Vi tolkade det som det stod, fanns ingen anledning att tolka det annorlunda.

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar