tisdag 15 februari 2011

Migrän eller nåt..

Har så fruktansvärt ont i huvudet, är inte alls som det brukar vara när jag ha ront av nackskadan.... Kan ju vara så att två månader med Synarela tar ut sin rätt. Ska till Dr M på torsdag och förhoppningsvis börjar jag med sprutorna sen och kan minska Synarela-dosen.

Fick kompisen att bjuda in oss på lördag, maken gick på det! Han kommer att bli jätteförvånad när vi inte ska dit utan ha mysigt med massage,mat och relax.

Har dragit igång syrrans möhippa. Luskade med blivande svågern om vilka tjejer som är bjudna och skickade sen meddelanden via Facebook. Krångligt när alla är så utspridda. Får se hur många som vill/kan. Jag tänkte att vi skulle ha den ganska tidigt så att hon inte anar att det är på gång.

Nu ska jag lägga mig få se om huvudvärken kan gå över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar