söndag 22 augusti 2010

Pisshumör och renovering..

Vill bara lägga mig ner och gråta, titta på tv och äta godis.

Har inte vilat en sekund på semestern (känns det som) och imorgon börjar jag jobba.

Min farbror är här och hjälper oss med lite renoveringar och då kan man ju inte ta det lugnt utan måste hjälpa till plus att jag har slutfört en del egna projekt. Dessutom har jag servat med kaffe, frukost, lunch middag....
Min fina pall som jag målade har något repat så det är bara att börja om. Sen så har kap och gersågen pajat sen jag råkade få med tumstocken när jag sågade panel.

Dessutom så var jag på fest igår och jag blir bara mer o mer medveten om min halvsidiga ansiktsförlamning, det är inte kul att gapflabba när man vet att ansiktet inte hänger med och det ser mer ut som en grimas. Jag är så jävla trött på alla människor som säger att förlamningen inte syns, jag har väl ögon att se med i spegeln och fr att inte tala om alla kort

3 kommentarer:

  1. Om jag får fråga: Hur kommer det sig att du har en halvsides ansiktsförlamning?

    Bra jobbat med renoveringar och matlagning!!

    SvaraRadera
  2. En operation som inte gick bra, ansiktsnerverna skars av. Dock har en del växt tillbaka men det är definitvt inte som förut

    SvaraRadera