tisdag 6 september 2011

Krämpor

Halsbrännan är inte rolig, tarmarna strejkar och jag är dödstrött!
Det är så illa att jag försov mig i morse, det gör jag aldrig annars.

Besöker hos BM i fredags gick bra. Blodtrycket var lite högre än sist, likaså järnvärdet och hjärtslagen låg på 142.
Vi har varit på två tillfällen på föräldrarutbildningen och det är jätteintressant. Dock är det en av tjejerna som verkar ha hört och läst varenda skräckhistoria som finns. Hon är heltd övertygad om att alla på förlossningen är inkompetenta och att alla barnmorskor är amnings-fascister. Jag anser att den dagen det är dags så löser det sig samt att det är.viktigt att.försöka amma. Och framförallt så har vi ju sett i Solsidan att det är helt ok att byta barnmorska om man vill.... Godnatt!

1 kommentar:

  1. Håller med dig. En del verkar vara födda pesssmister och man kan bli så irriterad.

    SvaraRadera