onsdag 15 juni 2011

V 17 (16+5)

Åhhh.. vad trött jag har varit.

Bröllopet gick så bra, men det var tusen grejer att fixa. Tårtor som skulle bakas och dekoreras, snittar som skulle göras, det skulle dukas, fruisyrer och smink, klänningar... ni förstår. Dessutom var jag ju tvungen att köra hela vägen hem eftersom maken inte har något körkort längre.

Till råga på allt så slog allergin till samma helg, måste vara gräspollen som kommer nu. Det kliar så jag blir tokig!

Magen växer, jag har känt att det rör sig några enstaka gånger men det gäller att vara helt avslappnad och koncentrerad. På dagarna ilar det och smärtar i magen och neråt men enligt kompisen är det fullkomligt normalt i denna veckan, vad tror ni? Det blöder ju inte och det är oftast korta smärtor, inte alls som växtvärken i början när det var mer molande som menssmärtor.

1 kommentar:

  1. Det molar & drar och "trycker" neråt på mig med....lite varannan dag, ena dagen känns det inte alls & jag får för mig att jag inte är gravid & andra dagen känns det som molande växtvärk... :) men det är normalt sägen min BM.... Kram!!

    SvaraRadera