tisdag 4 januari 2011

Årets första träningsvärk

Var på pass igår, så j***a ont i lår och rumpa. Behöver assistans när jag ska sätta mig ner/resa mig upp. Ser inte klok ut när jag går... men kul var det.

Som vanligt så här års är gymmet fullt med nybörjare som "ska ta tag i sina liv", om en månad så har 80% gett upp så får vi andra plats igen.

Varje år efter nyår ska alla gnälla om hur mycket de har gått upp i vikt över jul. På jobbet så har häxan också deklarerat att hon ska minsann skära ner på alkoholen, äta nyttigare träna mer och bli smalare. Lycka tillsäger jag bara, hon kommer aldrig att klara det för då måste man ju anstränga sig och ha karaktär och det är det sista hon har. Nu ska hon dessutom plugga på halvtid på sidan om jobbet, hoppas hon kan byta jobb sen så får alla andra en trevligare arbetsplats.

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar