onsdag 22 september 2010

Trött..

Antagligen är det höstmörkret som gör det, kan sova hur mycket som helst.
a
förra helgen var mensen 4 dagar sen, händer aldrig... Trots att man vet tt chansen är minimal så hopas man ju samtidigt som man inte vill vara hysterisk och testa sig.... men den kom till slut. Ledde till att jag och maken rök ihop några dagar senare och sen låg jag och grät några timmar. Skönt att få ur sig allt vad misslyckad IVf och annat innebär.

Har ont i knät, har överansträngt mig så nu är det vila som gäller. Trist att inte få röra på sig samtidigt så blir man ju inte piggare av vilan...

Var på apoteket och hämtade ut voltaren för knät och passade på att hämta ut medicinerna tillnästa IVF. Synarelan var slut och de skulle inte få in någon förrän i slutet på november. Eftersom jag jobbar med kvlitetssäkring av läkemedel så blev jag jättenyfiken och titta vad jag hittade http://www.janusinfo.se/Nyhetslista/Distributionen-av-Synarela-tillfalligt-stoppad/

1 kommentar:

  1. Tack för grattis på min blogg! Önskar dig alla lycka till när sprayandet börjar igen

    SvaraRadera