söndag 25 juli 2010

Läkarbesök forts 2

Under försöket så sprang jag ju på sjukhuset och tog blodprover samt på kliniken för VUL. På sjukhuset såg jag två tjejer i min ålder som jag sen såg även på kliniken. Det blev så där så att man hejade men intemer, ni vet... Innan mitt läkarbesök i torsdags så kom ena tjejen ut från läkaren i sällskap med pojkvännen. Jätteglad med en ultraljudsbild i handen... då började tårarna komma. Jag har annars varit jättelugn oh bara "det blev inget denna gången, men v har en chans till...". Känndes jätteorättvist att dom lyckades men inte vi, samtidigt så vet ju inte jag hur många gånger dom har försökt.

Löpningen går jättebra förutom att jag får ont, antagligen överansträngd, i smalben och långa hälsenan. Så idag blir det paus i löpningen. Vi körde intervaller i fredags, fungerade kanon. Uppvärming 1 km promenad + 2 km jogg följt av 8 gånger 200 m i 4,30-5,00 minuterstempo med 1 minuts gång efter. Sen joggade vi 1 km innan vi gick resten av vägen hem. Jag är jättenöjd med min Garmin Forerunner 205, man kan ställa in precis hur man vill springa och sen talat dem om när det är dags at byta emellan gång och löpning. Efteråt ser man precis vilket tempo man har hållit, vilken sträcka man spriúngit och hur lång tid det tog.

Målade om taletten i tisdags. Maken var borta med jobbet och jag ville överraska honom när han kom hem. Tavlan ska upp och sen vill jag ha en hylla på väggen till
vänster.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar