onsdag 28 april 2010

Positivt

Man ska vara positiv, det är svårt men .. har man fått vräka ur sig det negativa så blir det lättare.

Det positiva är att, än så länge, så är det inga fel på mig det är bara makens spermier som är lite långsammare och färre än önskvärt. Vi har fått tid v 23 på linnékliniken för äggplockning och sen, förhoppningsvis, insättnig. Jag börjag med nässprayen nästa onsdag, har läkarbesök efter tre veckor och börjar då med sprutorna. Har en jättebra chef som är ok med att jag springer på läkarbesök med jäna mellanrum och som antagligen blir borta en hel vecka mitt i alltihop.

Håller tummarna för att man inte ska må skit av hormonerna utan kan jobba och träna som vanligt. Jag har ju anmält mig till två vårruset så jag hoppas att jag åtminstone kan springa det ena.

Kram

2 kommentarer: